Zgodnie z wcześniejszą informacją do największych klubów trafiła pełna informacja związana z tegoroczną akcją „Sportowe wakacje z rugby”. Niestety decyzja o środkach przeznaczonych na dofinansowanie akcji ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zapadnie dopiero w połowie roku, więc na chwilę obecną ewentualni uczestnicy muszą się liczyć – w skrajnym przypadku oczywiście – z pokryciem całości kosztów. Przypominamy, że zgodnie z opracowanym regulaminem warunkiem uczestnictwa jest: a) członkostwo Polskim Związku Rugby, b) złożenie wniosku do PZR /do 31 marca 2011 roku, z podaniem liczby miejsc i roczników, c) otrzymanie z PZR informacji o uzyskanym limicie miejsc z dofinansowaniem /ogłoszenie podziału miejsc do 30 kwietnia 2011 roku/, d) ewentualne zamówienie u organizatora akcji miejsc pełnopłatnych, e) potwierdzenie do PZR udziału w akcji /do 20 czerwca 2011 roku/ z wysłaniem listy uczestników /konieczne podanie roczników/ i kadry szkoleniowo-wychowawczej, f) dokonanie należnej wpłaty u organizatora. Uczestnikami Sportowych Wakacji mogą być: a) chłopcy szkoleni w rugby w kategorii wiekowej: młodzik /po sezonie 2010/2011 – rocznik 1996-1997 (TOP30), w ilości: łącznie 30 zawodników wybranych ze zgłoszeń wszystkich jednostek (miejsca limitowane z dopłatą). /!!! Zgłoszeni zawodnicy do TOP30, powinni charakteryzować się bardzo dobrą sprawnością ruchową i umiejętnościami techniki indywidualnej na poziomie młodzika !!!/, b) chłopcy i dziewczyny szkoleni w rugby w kategorii wiekowej: młodzik /na sezon 2011/2012 – rocznik 1997-1998, żak /na sezon 2011/2012 – roczniki 1999-2000, starszy rocznik mini żaka /na sezon 2011/2012 – rocznik 2001, w ilości pozostałej (pozostałe miejsca limitowane i pełnopłatne) /!!! Zawodnicy urodzeni w 1995 roku i starsi nie będą zakwalifikowani do udziału w akcji, z uwagi na cel szkolenia i duże dysproporcje wiekowe !!!/
Wszyscy zainteresowani udziałem w akcji, do których nie dotarła pełna informacja proszeni są o kontakt z p. Krzysztofem Okapą (mail: <okapa@autograf.pl>) dysponującym wzorami wszystkich niezbędnych dokumentów (regulamin, program szkolenia, karta kwalifikacyjna uczestnika, wykaz kadry szkoleniowej).
O.T Dzieci i Młodzieży-10/02/2011
Bookmark the permalink.